Monday, October 03, 2011

Semangat MembAra la koNon.....

04 Oktober 2011 baru nak start jinak2 dgn blog...org dh sampai ke bulan dah pun..x pe apa2 pun aku ada keinginan utk berblog..kehkehkeh..

Nak story sikit,smlm besday anak aku MULIA ADDINA yg ke2....semoga anak aku lebih berjaya dalam hidupnya dan menjadi insan berjaya.berguna..juga menjadi anak yg solehah.Aku ada la buat mkn sikit2 kt depan umah aku dgn neighbour2 setia aku la...KEMPAS 1H....

Antara menu aku simple je sbb aku pun jenis yg simple-Cup cake, bihun goreng, keropok,kerepek and kuih2 raya yg masih berbaki....dalam celah2 tu ada pulak yg nk tempah cup cake...hehe dr situ la yg membawa aku utk create blog ni,tp lupa lak nk amik gmbr cup cake smlm.....hajat dh lama nk buka blog sambil release tension n nk meniaga lor...mcm2 ada dlm kepala otak aku ni...jual tu jual ni...ntah la....harap sgt menjadi..x nak separuh jalan je.
                            Ini cup cake yg dulu2 nye buatan..yg bru lupa nk amik..
 


Aku mmg suka meniaga..bg je apa pun semua aku bedal je jual..untung belakang kira tu yg pelik sikit dgn aku ni...aku pun kdg2 pelik dgn diri aku ni...x paham apa yg aku nak...hahaha tp yg penting nye aku mmg suka meniaga...harap menjadi la apa yg aku rancang n impikan...amin


Cukup la kot entry aku buat pertama kali ni...
ada masa kang aku update lak



2 comments:

  1. kak put..

    hehehe...akhirnya hang ada blog ..yeaa....best2...cup cake hang nampak sedap wei..pandai rupanya buat cup cake...hehehe...gud luck berblogging...sama2 kita mengshare idea di alam maya...hehehe..peace ^_^

    ReplyDelete
  2. kehkehkeh...terhasil jugak kan...bkn susah pun sbnrnya tp rasa mcm susah je nk buat blog...slmt berblog la kita pas ni....sharing is caring!!

    ReplyDelete