Wednesday, October 19, 2011

Kisah 2 minggu yg lalu

fuhh...lama betui aku x update blog aku ni,almost 2 weeks...sibuk benor hidup ni kan..
Started 12-16 Oct 11 keluarga aku diterjah dgn mslh muntah2 n cirit2....lepas sorang ke sorang bmula dgn anak2 aku,pastuy aku n last my hubby....adoii letih betui bila dok muntah2 ni...
Ahad tu aku dh recover..so mulakan aktiviti mengemas umah dgn anak aku haqiem, hubby p keja....dia balik keje tgk umah dh berubah pesyen sikit.....heheh itu semua keje aku n anak aku.

Mggu ni start keje dh mcm biasa la rutin harian bermula...alhamdulillah kami semua dh sihat,itu semua ujian dr Allah utk hamba2nya,menguji sejauh mana kesabaran kita kan..
Mcm2 yg ada dlm kepala aku ni utk berbisnes,yg penting duit masuk x kira la apa cara sekali pun....tp mmg aku pun jenis yg suka menjual rasanya..satu kepuasan utk aku bila org membeli dgn aku...PUAS!!!!...hehehe
Sekarang aku tgh menolong member aku jual tudung,respon agak baik...plan seterusnya nk jual top up n baju batik dr tganu.....kalu jd la....apa2 je yg org suh aku jual...aku x tolak
 K lah lepak dulu la...ada ceta n ada idea kang aku story la dlm blog aku yg serba sederhana ni....k cau..

1 comment:

  1. seronok bila tgk blog hang dah berupdate....wei, letak la shoutmix kat wigdet...leh le aku komen mengomen selalu...hehehe....jangan lupa apammm...:))

    ReplyDelete