Tuesday, November 01, 2011

CeRiTeRa DaLaM seHaRi....

erm jenuh jugak nk tunggu time senggang nak update blog....hahahaha bz sgt la konon..
K mula2 aku nk ceta pepagi apa yg aku buat pada sabtu lepas (29/10/2011)...Wpun ni hari cuti aku bgn awal gak kul 5.30am sbb nak siapkan sume keje....Plan nk g breakfast kt luar dgn anak2 next g jalan2 kt Tasik Proton City..
Around kul 7.30 semua dh siap get ready nk kuar....hehehe yg best tu kami naik motor je 4 beranak....mula2 mcm malu je nnt org tgk ramai...tp belasah je bkn kacau org pun kan.....ok kami p breakfast dulu,tp aku lupa amik gmbr masa mkn...best sgt roti canai dia sbb added kari daging mamak....sempoi

Abis mkn kami jalan2 kt tasik,best jugak sbb dh lama x pegi tasik ni.....ni aku upload picture utk tontonan sapa yg bminat nk tgk ye....










Hampir sejam lebih gak kt sini, penat gak pusing tasik ni....pastu kami naik motor ronda satu taman...hahahaha...

Ok,ni ceta yg sgt2 ditunggu oleh kwn baik aku Pn.Yati....balik je dr tasik...aku ngn hubby prepare utk buat Apam Gula Hangus....rupa x berapa nk cantik,tp rasa sedap!!!...oo before tu kami p beli dulu acuan utk apam ni,hubby aku nk nk yg lekuk2 dia suka simple bulat mcm lompang,so aku ikut je la...ni dia gmbr apam kami.....






Next time utk first project kuih muih ni,kami nk colouring apam ni bg menarik meriah sikit kan.....amcm mekt..ok tak?rasa dia mmg sedap wei....masuk bakul angkat sendiri la pulak.....bg sapa yg bminat dgn apam aku ni,aku x berapa nk ingat sukatan bahan2 tu....almaklum la aku ni x kan x paham kan.....

Masa petang lak,aku cari hubby aku x de kt dpn tv,tgk2 ada kt dapur tgh dok buat cup cakes pulak...dia ni mmg rajin betui,mknnya tidak buat je,lastly dh siap bakar,buat sokadotun jariah kt jiran2.....gambar still aku lupa nk amik...sori ye....aku bru je bwk bg kt opis mate aku ni mkn,tp still lupa gak nk amik gmbr...nest time ye...ok wei,aku dh malas nk menaip ni...idea pun x dak dak..heheh nnt aku story lg ye apa yg menarik....
OOO ....B4 aku terforgot,aku nk ucapkan Selamat hari Raya Aidl Adha utk kwn2 dan yg mengenali diri ini serta seluruh umat islam.....
Wassalam

1 comment:

  1. wow....seksinye bdk bju ijau 2...hahahahaha...
    pas2,agk2 ble leh dpt free apam 2...ngee...
    sekian, terima kasih.

    ReplyDelete